čtvrtek 4. července 2013

Knižní řetězovka (31-35)


31. Největší knižní výzva, do které se stále bojíš jít?
Nevím o ničem, čeho bych se vyloženě bála. Spíš vím, že na to nemám. Ať už jde o ty otázky na 30 dní, kde se zmiňujeme o nejlepší knize, nejhorší knize a tak. Já jsem toho zas tolik nepřečetla, a proto bych jen patlala pár knížek dokola a nebo bych musela spát že nevím. =) A stejné to je s celkem novým meme od laurdes - Pětistovka je jen číslo. Vím že číst knihu, která by měla přes 500 stránek by mě asi už ani nebavilo a četla bych to asi tak půl roku. =D Nebo knižní maraton. Já prostě nevím jak na tom budu s časem. Mám doma spoustu domácích prací a další povinnosti, tak proč do toho jít?  Takže se nebojím, jen na to nemám, proto se nezapojuji. =)

32. Oblíbený básník?
Neee, básničky ne! Já je tak nějak nechápu. Kromě Kytice, která mě zaujala, jsem jich četla už jen pár ve škole. Není to zrovna můj šálek čaje. Proto na otázku nemohu správně odpovědět.

33. Kolik knih si obvykle půjčuješ z knihovny?
Když jsem tam chodívala, tak jsem to brala po jedné. U nás je knihovna otevřená v neděli, proto jsem ji zas příští týden vrátila a popřípadě půjčila další. Někdy byli i 2 nebo 3. No, skoro nikdy jsem nepřečetla ani tu 1. Spíš smutné, než vtipné.

34. Vrátila jsi už knihu do knihovny bez toho, aby si ji přečetla?
Jak jsem již zmiňovala, mockrát... =D

35. Oblíbená knižní postava?
Těžké odpovědět. V každé knize mám nějakou oblíbenou postavu. Většinou je to mužská postava, kterou si vybarvuji těmi nejrůžovějšími barvičkami! =D


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář =)