sobota 6. července 2013

Knižní řetězovka (36-40)


36. Oblíbený knižní záporák?
Uf. Tak mě nic nenapadá. Jen Klaus z Upířích deníků, ale toho znám jen ze seriálů. Je v knížkách taky? =D Protože to je génius! A stejně tak Katherine... Deamon je taky záporák? Každopádně tihle tři mě na seriálu strašně baví!

37. Knihy, které si obvykle bereš na prázdniny?
Mimo domov jsem jen na rodinné dovolené. A tam je člověk rád, když si večer lehne a spí. =D Tak tam si beru jen tu knihu, co mám v té době rozečtenou, zatím to tak vycházelo.

38. Nejdelší doba, kterou si nečetla?
Aaaaa... Když nepočítám ty promarněné roky, tak asi dva, tři dny?
39. Kniha, kterou si nedokázala/nemohla dočíst?
Rozdělená srdce. Knížku jsem moc chtěla a má zajímavý příběh. Jen se to všechno tak táhne... Ale já ji jednou dočtu! Slibuji ;)

40. Co tě nejvíc dokáže při čtení vyrušit?
" Pojď utřít nádobí... Vysaj... Uklízej.. " a podobně. Jinak takové to když se snažíte začíst, ale někdo kousek od vás mluví o něčem zajímavém nebo příliš nahlas.


4 komentáře:

  1. Rozdělená srdce jsem měla z knihovny a nezačala jsem je ani číst :D Jednou si je třeba ještě půjčím... ( spíš ne :D)
    Se 40. naprosto souhlasím. Já se začtu a v nejnapínavějším okamžiku z kuchyně " Pojď uklízet! " a moje odpověď? " Už jdu!" anebo " Dočtu kapitolu!" ( ale většinou nepřijdu hned a dočtu víc jak jednu kapitolu :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není to špatné, jen je to takové jiné. A zdlouhavé. Hlavně na začátku. Pak je to už lepší. =)
      Já si chystám pohodlíčko a pak když už se uvelebím, otevřu knihu a přečtu kousíček tak už abych šla něco dělat. =D

      Vymazat

Děkuji za komentář =)